TRYGGHANSA

Godmorgon (:

Vaknade runt klockan åtta imorse ock trodde klockan var mkt mera, lite panik i hela kroppen fast det var hur lugnt som helst. Har varit ute en runda med dio ock rastat henne fram till att någon snubbe var tvungen att komma med sin hund där vi stod och kastade med hennes leksak, hatar verkligen sånt och den idioten gick på andra sidan från början ;s Det känns lite annorlunda att vara ute med henne eftersom att hund är inte något som funnits i mitt liv på närmare tre år, men det är underbart ock hon får mig att komma ut vilket aldrig hade skett annars.. Vi hade en snubbe här ifrån försäkringsbolaget trygg hansa igår som disskuterade lite olika försäkringar så nu har vi skaffat oss hemförsäkring och fick även papper som vi ska fylla i när Melvin är född och skicka in så blir han försäkrad direkt vilket känns skönt , trevlig snubbe faktikst ock trots att hans arbetsuppgift är att få oss att teckna så mkt så möjligt var han ärlig ock försökte inte övertala oss alls om något vilket såna annars brukar försöka. Jag ska till sjukhuset idag för att göra tillväxthämning tror jag det heter och därefter göra ett ctg, ska bli spännande att se hur mkt lilleman har gått upp för jag börjar känna mig lite som en elefant ibland ;b När jag ändå är där blir det att ställa lite frågor till dem angående en massa nu i slutet eftersom att det varit lite annorlunda dem senaste dagarna, har fått någon gissning på när ni läsare tror att han ska komma så fortsätt chansa så får vi se vem som kommer närmast och självklart blir det en läkning till den personen. Ska ta och dammsuga här nu vilket behövs dagligen när man har hund sen blir det även torka av golven när jag ändå har tid, rent ock fint till gubben slutar jobba men ingen mat som det egentligen också ska vara xD Ni får ha det super bra så hörs vi kanske ikväll, kramizar.


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: va? 15 dagar? herreguud va roligt!! hoppas allt går som planerat då :D

åh fy då, stackare. hoppas de går bra!

2010-03-09 @ 11:57:35
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid med syskon

Då är det verkligen inte långt kvar nu :-) ska bli spännande att få se lille Melvin :-)

(om du nu tänker lägga ut bilder förståss)



Jo det var jätte skönt att hon övertalade mig, kände mig mycket lugnare efteråt. Lilla hjärtat slog så fint så :-)



Hoppas att det gick bra på sjukhuset!

2010-03-09 @ 15:30:58
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Oh va spämmande med bara 2 veckor kvar :D så kul :D hehe skönt att börja må bättre igen :P

Jag älskar också rosa :D det är sån härlig färg man blir glad & ja den är kärleksfull på något sätt ;)



Lite dåligt av henne, hur vill du ha bloggen ?

Om du inte vill ha någon WOW super design skulle jag kunna hjälpa dig, kan göra grunderna! och ja header och sånt :P

Det är STOR skillnad !!



ushc då :/ tråk. samma här!

jag bor nere i skåne själv då? :D <3

2010-03-09 @ 20:27:25
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0