Måndag

Godmorgon :)
Jag vaknade imorse när min älskade pojkvänn kom hem en snabb runda för att hämta något kort han behövde, usch ville sussa mycket längre men det var helt omöjligt så efter att han kört igen blev det bara en liten stund kvar i sängen.. Sitter och dricker en kopp te nu och bara tar det lugnt innan jag ska ut en liten runda med dio och därefter ta all disken sen igår, tror faktikst att det blir att försöka dammsuga och torka av alla golven här senare beroende på hur mkt min kropp orkar. Jag har börjat att få enorma sammandragningar från ock till vilket är fruktansvärt jobbigt men ändå härligt, kanske så att mamma har rätt med sin gissning på att han kommer innan den tionde vilket bara återstår att se ;b När tror ni mina kära läsare att han kommer och sen var det en som kommentera man skulle gissa vikt ock sånt oxå så bring it on!? Pratade med mamzi på facebook precis och hon tror det var förvärkar så vi får väll se, kändes lite kontsigt att sitta där och chatta med henne men skönt :) Freddes föräldrar var här ock hälsade på igår vilket var trevligt ock dem hjälpte oss att fixa med några listor och annat smått vilket var snällt, dem hade även med sig några överasskningar ock det var kläder till lilleman så underbart söta. Nu innan jag ska sluta skriva så undrar jag om det finns någon snäll prick som vill hjälpa mig med min design för denna är urtråkig ock min lillasysters kompis som skulle fixa en till mig verkar inte göra det "/ Det var allt för min del för tillfället faktikst, kanske skriver lite senare beroende på allt, ni får ha det så bra. Kramizar ♥


Kommentarer
Postat av: kikki

tack, ja fyfan jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte klarat det hade nog fan börjat böla xD ..

haha mysigt att bo själva nu?



jag vågar inte tro eller säga om lilla melvin kommer tidigare eller senare jag hoppas bara på att han kommer så snart så möjligt, och jag tror att han kommer väga runt 2.6 <3

2010-03-08 @ 12:17:36
URL: http://chipsidippsi.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo visst är det mycket att göra, Det är det alltid. :p

Ja det med dippa och grönsaker är skit gott, Nyttigt med :p

Vi ska slå till ikväll med. :) Haha.

Något Ranch eller ngt hette den dippen.

Kram

2010-03-08 @ 14:45:38
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan tjocisen,,Vett du vad moster tror,Att ert lilla popcorn kommer den 20 mars.å att han väger 2840 g..å är ca 47 lång..Sååå Goooo on alla,,Cad tror ni?? hehe... Moster VET allt & KAN allt så e det =)..... Nä just det ja,, det e ju DIN pappa Micke som KAN & VET allt,Opsss glömde,,hehe,,nä skojja bara.. Ta hand om er,Å du,,jag & lilleman kikar in en runda i slutet på veckan om lilleman mår bra vill säga..Har lite kläder till Melvin & lite till Freddes tös som ni kan kolla om ni vill ha som reserv från Lina.Kramis

2010-03-08 @ 16:02:59
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid med syskon

Låter lite som att du har börjat boa med tanke på de 2 senaste inläggen så ja.. jag tror inte att lille Melvin är så långt borta :-) inom en vecka kanske? när är "riktiga" bf?

Sen tror jag att han väger strax under 3000 g.



Jo allt är bra med mig :-) fick lyssna på hjärtat idag, lät jätte fint :-)



Hoppas att ni får en bra kväll!



Kram



2010-03-08 @ 18:54:17
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0