UPDATE

Godmorgon !
Sitter hemma hos mina föräldrar nu ock har precis varit barnvakt åt lillebror ock nu väntas det på att mamzi ska komma sen blir det antagligen bara ta det lugnt fram till halv tolv eftersom då är det sjukhusbesök som väntar , en av dem vanliga kontrollerna där dem kollar flödesmätningen och sen gör ett ctg ock det brukar alltid se bra ut :) Min äldsta lillasyster var med hos barnmorskan igår vilket var riktigt trevligt faktikst , allting såg bra ut med lilleman där ock han följde den kurvan som vi har där ock sen blev det även en sammanfattning av min graviditet . Det märks verkligen att min graviditet snart är över med både kroppen och längtan , ska bli så himla skönt faktikst . Morfar hade varit super snäll ock handlat såna hakklappar till melvin, skit snällt för sånt behövs alltid :) Min älskling hämtade mig igår efter mvc besöket sen åkte vi till city gross och köpte lite sallad då vi bestämde oss för att äta tacos igår och det blev äve inhandlat lite nya strumpor som vi både behövde nu efter flytten .. När allting är klart på sjukhuset idag så hämtar fredde mig sen blir det antagligen bara hem och fixa lite i lägenheten och umgås , vet inte riktigt annars ännu men verkar som en sådan dag . Vi har inte fixat med internet ännu och imorse när jag skulle ringa var det alldeles för lång kö för att sedan kanske få höra att det kanske inte var rätt ställe jag ringde till , så ni vet att min upptadering här på bloggen efter detta inlägget inte blir försen mest troligen fredag men håll gärna utkik ändå innan för man vet aldirg . Ha en super härlig tisdag , massa kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Nyfikna mostern

Hej tjockis.

Moster här..Tat nätt nu i flytten..Å hoppas ni kommer att trivas i lyan..Är nfiken så ni kommer alldeles säkert få en nyfiken tanta på besök...=)

Skönt att kontrollerna är ok på Melvin,,,,Ta hand om er.kram

2010-03-02 @ 10:15:03
Postat av: Nickey

Haha det vet jag ju inte om jag kan hålla med om riktigt, men tack så hemskt mycket :D

Skönt att graviditeten snart är över :)

2010-03-02 @ 12:44:19
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: Neli

Ooh gud va spännande :D Vilket sött namn, Melvin :)



Jag kan tänka mig att alla dem sjukhusbesöken man måste göra tar kraften på en. Så jobbigt, men det är så viktigt! Hur ofta brukar man få gå dit?

Hihi, det är ju skönt att du inte är så nervös. Så ska det vara. Då hade det bara varit jobbigt ju haha.



Aaaw, tack va söt du är :) Ja men grejen är att jag typ aldrig låter mitt hår vara lockigt. Jag plattar det konstant typ eftersom jag hatar mina lockar. Mitt hår är frissigt och stort och inte alls fint egentligen :P



Hoppas att du får en bra dag tjejen.

KRAM ♥

2010-03-02 @ 13:20:27
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja precis, Du kommer fixa sista biten med. :)

Okej, Skönt att det är ghjort ju :)

Vadå för er med sånt?

Vi ska inte flytt anågonstans. :p

HEhe, visst är det. :)

Kram

2010-03-02 @ 13:54:05
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: linn

sv: jaaa de ska bli hur skönt som helst! :) haha nejtack du, jag klarar mig!

jaha okej :) ja det förstår jag! gud va roligt för er, lycka till med allt!!

2010-03-02 @ 14:41:32
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Ja det är drygt faktiskt hade jag gått gå en kvart tidigare hade jag hunnit med tåget och varit hemma 5, och enligt min klassförestånader ska jag få göra det efter som att jag bor långt i väg & att lekitonen är i nästan 3 timmar.

men hon jag har vägrar! man hinner inte med någonting nu för tiden !

2010-03-02 @ 20:57:50
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du har en skön morgondag :)

2010-03-04 @ 01:10:48
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0