BARNVAKT

Godmorgon.

Hoppas att ni haft en underbar natt med skönhetssömn för det har inte min varit och bestått av , illamåendet dödar mitt liv snart alltså ock huvudvärken .. Jag har snackat med dem inne på förlossningen eftersom det är dit man ringer när det är något under den sista biten av graviditeten för er som inte visste det , hon var en idiot och usch så mkt jag verkligen absolut inte tyckte om henne ;s Kärringen vid namn anki sa att mitt illamående kunde jag säkert klara av en stund till för jag hade klarat det i nio månader , trodde man skulle få någon hjälp men icke så blir antagligen ner till vårdcentralen sen här i klippan och se om dem kanske kan kolla min näring och så . Mamzi kommer ock hämtar mig under dagen så blir hälsa på dem lite innan hon ska ock arbeta sen vara barnvakt åt lillebror till papz kommer hem ock fredde ska komma när han slutat, mysigt att få vara lite med lillebror faktikst om han är på rätt humör vill säga ;b Från det ena till det andra nu är det bara fem dagar kvar till att lilleman ska komma om man räknar efter vad han är beräkad till , jag längtar så fruktansvärt mkt efter att få upp honom på mitt bröst ock bara se hur vaker han är . Jag kan inte förstå att om fem dagar är mitt barn , min son ock ingen annans beräknad att komma ock allt ansvar om honom är freddes ock mitt . Nä mitt huvud dunkar ock mitt illamående gör sig påmint hela tiden ock antagligen gör denna dumburk bara det värre men ska ner till vårdcentralen nu ock kolla efter en tid , vi höres kanske senare eller imrn ha det underbart ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Jag har berättat för Mathilda att hon ska få en kusin. När jag sagt det så ler hon bara och säger ja mamma. :) Ska bli så skoj att snart få träffa lilla Melvin. :)

Hur är det för övrigt förutom måendet då?

Jag köpte precis allt till hela lgh, Eller ja jag saknar en radio till Mathildas rum och en brödrost. :)

Får komma och kolla sen när allt är klart och mina saker är på plats och så :)

Händer annars i helgen då?

Ja men va tusan, Orkar inte skriva alltid :D

Kram

2010-03-19 @ 12:59:47
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Nickey

usch vad jobbigt att må illa hela tiden :S Hoppas du får en fin fredag i all afall :=

2010-03-19 @ 16:10:10
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: Moster

Åhh jag lider med dej gumman,,ha modet uppe,,allt e snart över,,å duu..jag har faktiskt sagt att det är idag du ska förda..så sätt igång nu L..Kram,, hälsa fredde me

2010-03-20 @ 14:55:27
Postat av: moster

VÄNTAR & VÄNTAR....

2010-03-21 @ 15:30:48
Postat av: Jenny

Snart e det dax, väntar o väntar ja med, =) Lycka till om vi inte hörs innan, vilket ja vet vi gör gumzan!!Kraam från oss ;)

2010-03-21 @ 18:00:19
Postat av: Moster

*Väntar & Väntar*.....Lycka till nu ..kramis

2010-03-22 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0