GRAVID

Hellu solstrålar (:
Då var det ännu en vecka som komma skall, nu är det inte ens tio dagar kvar till min son kommer . Nästa vecka är det faktikst dax för honom att komma , helt underbart och tiden har faktikst gått fort om man tänker efter . Jag kan fortfarande minnas hur allting kom som en chock när det testat visade positivt , så chockande att mina kläder som jag var ock handlade bara en stund innan blev kvarglömda på den toaletten där allting blev ändrat . Nio månader har gått och det är helt otroligt , så mycket som har hunnit förändras på den långa men ändå korta tiden .. Förrut var allting bara en lek för mig och att börja skolan för att skaffa en utbildning fanns inte ens i tankarna men det testet förändrades allt och bara en kort stund efter blev det att jag satt i skolbänken och fixade mig en utbildning som personlig assistent och sen blev det att kolla lägenhet med min älskling som vi hittade rätt fort men fick vänta länge innan vi fick nycklarna ock sen blev det att fredde renovera den och för cirka två veckor sen flyttade vi ock allting är helt annorlunda nu än förr ock jag är lyckligare än någonsin :) Men att vara gravid är inte en dans på rosor för alla utan vissa lider extremt mkt av olika problem , jag är en av dem som fått en graviditet med problem .. Jag har i stort sätt mått dåligt från första dagen med kräkningar dock vissa dagar bättre än andra men ingen helt problemfri ock även fått blodbrist ock järnbrist , lyckligtvis har sjukhuset kunnat hjälpa mig lite med att ge mig olika sorters av drop och även vid ett tillfälle fått ge mig blod och järnsprutor ;s Lilleman har väl också blivit lite drabbad av detta eftersom vi har fått gå på tillväxtkontroller en tid men sist vi var där visade det sig att allting såg helt bra ut för honom igen , detta känns otroligt skönt för att veta att han var för liten ock vi behövde besöka sjukhuset två gånger i veckan tog på krafterna och även psyket. Hmm, detta inlägget skulle bli ett inlägg om hur min dag varit men slutade med detta , men hoppas det varit lite intressant att läsa iaf så hörs vi kanske ikväll för nu ska jag dricka mitt te och sen blir det mvc. Kramizar ♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Okej vad fint namn :)

Nej vi tittade aldrig, jag ville inte veta innan den var redo att komma :) Köpte neutrala kläder sedan köpte vi saker när de hade födits :)

2010-03-15 @ 19:00:53
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj, Jag hade inte sett att du kommenterat innan. :p

Ja Mathilda kom 2 veckor för tidigt. Eller ja 13 dagar :) hehe.

Nej Kim bor med kvar. :) <3

Ja det är riktigt skoj att handla en massa :) Fick en helvetes massa för det jag betalade så det va skönt. :)

Okej, Ja morötter är det allra godaste att dippa med. :)

Hur är det annars då?

Kram

2010-03-15 @ 19:18:44
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Linn

hehe de är ingen fara, förstår att du har annat att tänka på just nu.. :) hur går det med allt?

2010-03-15 @ 21:45:14
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh tackar va snäll du är ;D

ja absolut:D för min del kvittar det :P

kan tänk mig att du vill ha en ny design igen annars när han kommit ;D

Ja :D det kan jag absolut göra ;D så blir klippan genast lite roligare ;) haha ! kram ;D

2010-03-16 @ 08:45:39
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Lotta,

Gud så kul för dig jag är så glad för din skull. hoppas att allt kommer att gå bra för dig ock din egna familj som du snart ska få. du ska bli mamma ock det kommer nog att vara det mysigaste , att alltid ha någon hos dig som älskar dig vad som än hender,. jag är såå glad för din skull

MVH Lotta från hasslarp

2010-03-16 @ 08:52:08
Postat av: Jenny

Hellu!! minns i somras då du berättade det, hihi..på loppans kalas, det känns inte alls längesen men snart har det gått 9 månader sen,hehe..lilla melle kommer vara det finaste du kommer ha i livet, man kan inte älska någon eller något mer än hur man älskar sitt barn ;) <3 Ses sen en dag , har uppdaterat min blogg nu :D Kramiz!!

2010-03-16 @ 12:28:18
Postat av: alex

svar:

Jag skriver inte sama sak till alla,

jag kollar in flera bloggar per dag och läser minst tre inlägg. Tycker jag om något så skriver jag att jag gillar det . Bara det att jag gillar många.

Tycker ja inte det så skriver jag inte det ;)

Så kommentarerna är olika.

Ha en trevlig dag!

2010-03-16 @ 21:24:18
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en trevlig dag :)

2010-03-17 @ 12:15:06
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: Michaela Snöborgs

tack! :) ja tågresorna kan bli rätt spännande med rätt folk! ;)



oj, spännande att han kommer snart! men det går säkert jättebra :) hur lång tid tog det innan du hade smält att du var gravid?

2010-03-17 @ 13:48:51
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0