Källaren

Godeftermiddag (: 

Jag har varit så duktig ock städat överallt här idag fast helt ärligt så var här inte så mkt att göra, men blev iaf dammsugning av alla golven och sen torka dem så dem är fräscha. Källaren har även fått besök av mig tre gånger idag, kändes skumt att gå ner där själv helt läskigt men jag klarade det iaf ;b Vi får besök ikväll ifrån några som har med hemförsäkring att göra, får väll se om det är något eller vad men måste ha det och sen även fixa någon försäkring till Melvin. Pratade med dem på sjukvårdsrådgivningen i förmiddags ock hörde vad dem hade att säga om mitt onda i ljumsken/bäckenvenet och magen, självklart när man ringer dit så tkr dem man ska ringa förlossningen eller åka in men får se ikväll efter att dem varit här hur det känns ock så. Fredde är på väg hem ifrån jobb nu så bliat ute r att fika lite när han kommer hem, sitter här vrålhungrig men att äta ensam är inget vidare trevligt. Dio har legat ute på balkongen nästan hela dagen och bara njutit av vädret, skönt att hon kan ligga där ock slippa vara inne hela tiden faktikst :) Skönt att hon är hemma om dagarna så man har lite sällskap och sen är hon så himla lugn. Kikkis vänn håller på att fixa med designen nu som hon hade lovat, snacka med henne på facebook så kanske vi får se den idag. Nu ska jag ta ock kolla lite på tv ock bara vänta på att mitt hjärta kommer, ha de underbart bra så hörs vi imorgon. Kramizar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ni är ju duktiga ni två :p

applåder till er ;)

Haha..

Okej, Ja det är så jäkla gott. :)

haha, J amen va fan :p

Jag tror han kommer väga mellan 2575-2840 gram och va runt 48-50 lång :) Nöjd nu? ;D

Kram

2010-03-08 @ 17:24:05
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Mamma..

Jisses Ida , babyn kommer kanske redan inatt eller imorgon, kommer du ihåg vad jag sa om att man e jätteflitig den dagen, som den kommer inom ett dygn ?? RING om det e ngt.<3<3<3

2010-03-08 @ 17:46:13
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att duvill vara med och tävla :D

Får önska dig lycka till & jag älskar också rosA (a)

2010-03-08 @ 19:52:09
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

OJ nu råkade jag skicka innan jag var klar här :P



* men deth ar ud nog märkt ;)



när väntas din lilleman tittat ut då ?!



ja då allt är bra fint här :D själv då? <3

2010-03-08 @ 19:52:59
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Jenny - the one and only :P

<3

2010-03-08 @ 21:39:25
Postat av: linn

sv: jaha va roligt :) hur långt är det kvar? :)

ja allt är jättebra med mig! hur är det själv?

2010-03-08 @ 22:03:49
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Såå söta bilder.....ta det nätt idag..kram moster

2010-03-09 @ 09:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0