Fredag

Godmorgon :)
Det var längesen man skrev här känns det som men ändå bara i tisdags, har faktikst saknat det lite men ännu har vi inte fixat med internet .. Sitter i köket hemma hos mina föräldrar ock har varit här sen imorse då fredde släppte mig innan han skulle arbeta , har sjukhuset idag vid tolv så det blir mkt lättare att komma hit en runda innan då :) Känns lite knas att skriva att man är hos dem ock inte hemma men det är säkert en vanesak ock det är verkligen helt underbart att bo med fredde och snart kommer även lille melvin sen har vi även filippa var tredje vecka så det är riktigt nice , tänka sig min alldeles egna lilla familj . Som ni läste i förra inlägget skulle mamzi ock jag till ikea för att köpa en säng till melvin så fick välja vilken jag ville ock blev en super fin leksvik spjälsäng , sen även ett påslakanset till honom ock ett påslakanset till mig ock fredde så verkligen stort tack till mamma ock pappa för det :D Vi har även kommit i ordning en del i lägenheten men har ändå en del kvar att fixa , men det lär ta sin lilla tid med sen när det är klart så kommer vi ha bland dem mysigaste lägenheterna som finns ;) Just för tillfället känns faktikst allting så himla bra ock lyckan är obeskrivlig & jag hoppas detta vara i en evighet fast vi alla vet att motgångar kommer alltid men man ska njuta så länge man kan & melvin kan gott komma ut nu , satt ock prata till honom igår ock berätta för honom att nu var det dax att komma ut men han verkar inte bry sig om de :p Mamzi står fast vid att hon tror han kommer innan den 10mars så ja man får väll hoppas men hon ger mig kanske bara falska förhoppningar men om det är sant så är jag lverlycklig :-D Nu har jag inte mer att skriva , men ha de underbart . Kramizar 

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid med syskon

Skönt att det mesta är på plats :-) då är ni förberedda på bebis :-D



Du får låta oss läsare gissa när bebis kommer hur mycket han väger och längd :-) kan vara kul att ha. Och framförallt se vem som kommer närmast :-)



Hoppas att det går bra på sjukhuset!



Trevlig fredag!

2010-03-05 @ 10:47:40
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Nickey

Gud ja, jag kan förstå det :D Härligt :) Lycka till med allt :D

2010-03-05 @ 11:21:01
URL: http://nicoleespana.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej.

Ja jo visst blir vi det, Vi ska ju inte separera direkt. Bara bo ifrån varandra. :p

Händer för skoj idag då? Kram

2010-03-05 @ 14:25:32
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha men helen är bra för att om mna frågar så får man gå :P

som ibland så är man trött man bara kan jag gå hem ? hon bara ja bara du ahr gjort det du ska ha gjort :P

2010-03-05 @ 17:39:43
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: linn

sv: lugnt :) hur går det med allt? flytten och graviditeten och allt? :)

2010-03-06 @ 12:49:55
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0