BESÖK

Hallo (:

Vaknade imorse när min älskade pojkvänn skulle åka för att hämta sin sessa , mådde inte alls bra så blev upp ock besöka toaletten .. Jag får räkna med att kräka fram till efter förlossningen sa läkaren igår , han bad mig dock ta tio lerigan comp om dagen som ska motverka illamåendet ;s Dessa tabletter har jag tagit förrut utan resultat och det vet dem om fast ändå ska dem envisas , faktikst sa jag att det var självklart jag skulle testa men de kan ni tro att jag verkligen inte ska . Mamzi och lillebror ringde bara någon minut efter att jag kommit upp och sa att dem var där nere , blev överasskad med himla glad för deras besök och lilleman fick underbara kläder av mamzi likaså en tandborste till honom ock filippa :) När dem åkt blev det att städa undan lite här hemma och sen möta Jenny vid tåget som kom för att hälsa på en runda , fick enorma sammandragningar på vägen ditt så jag knappt kunde röra mig men har avtagit rätt så bra nu .. Måste väll faktikst säga tyvärr eftersom för min del hade dem gärna fått vara där hela tiden så lilleman kanske hade kommit idag , hade varit perfekt nu så får han träffa storasyster också sina första levnadsdagar . Blev lite fika och så när hon var här och därefter skulle hon hem så följde henne en bit och när jag kom tillbaka så kom fredde ock filippa samtidigt , kanon och skönt att dem redan är hemma . Nu ska vi åka ock handla ett halsband till filippa och därefter lite mat , blir kyckling och pommes här ikväll sen har jag lovat att göra våfflor med filippa till efterrätt ock kanske något mys ikväll :) Emma har gjort mig sugen på grönsaker med dippa så kanske vi har det ikväll , antar faktikst de men får se vad dem oxå är sugna på . Ni får ha det super bra så höres vi , massa kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, har jag gjort dig sugen på grönsaker och dipp :p haha :)

2010-03-10 @ 15:50:24
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Jenny - The one and only ;)

Tack för idag hjärtat!! Hoppas det går över snart, hii..ja tror dock du går över tiden, eller blir igångsatt pga ditt mående..men det e bara o vänta o se..hade det supertrevligt idag, fint ni har fått det! Gött att fredde o ippa kom samtidigt, bra planerat av oss , haha...Har precis kommit hem, väntar på loppan , sen ska vi ha mys,laga middag, ska ha potatis, remouladsås & panerad rödspätta o citron, mums :) sen ska vi göra äppelpaj till efterrätt..:P

Hör av dej om det e nåt, puss o kram!

2010-03-10 @ 16:03:00
URL: http://flisansmamma.blogg.se/
Postat av: jennifor♥

hoppas du gillade bloggen :€

2010-03-10 @ 17:42:04
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, Ja det är super gott. :)

Blomkål, det vita du vet. Det är med skitgott att använda rått och dippa :) haha.

Ja man kan ju ha alla grönsaker :)

Hur är det nu ikväll?

Kram

2010-03-10 @ 20:42:49
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: jennifor♥

Tid har ja lagt ner , satt ett antal timmar med bara färgen för det e en hel del som ska ändras..

- Men headern var svår och det sa ja till dig pga att bilderna på dina mage ser avklippta ut pga att bilderna slutar uppe vid halsen, Hade sett mkt bättre ut om man hade haft hela bilder.

Titta min bild titta

karolinesjosten.blogg.se

Där e hela bilder ser mkt bättre ut.

men ta bort det om du nu inte tyckte om de

2010-03-10 @ 21:47:45
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: undefined

ja vissst är den bra gjord :D är super nöjd ;D



okejs:) om du att jag ska hjälpa dig kan du lägga till mej åp msn om du har [email protected]

lite lättare att diskutera det där P



JA:D det är rosa älskar det man blir så glad när man kommer in för det känns så varmt :P



Jaså ? KLippan ? :D

jag bor i perstorp ? vet du var det ligger ? precis bredbid klippan :D haha

2010-03-10 @ 21:56:48
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Linn

sv: jaa jag förstår att du längtar! ja precis, kommer bli huuur mysigt som helst ju, jag älskar verkligen bebisar :D jag ska få en syssling i juni, då ska jag mysa med han/hon haha (A)

nej asså, jag går på boxningspass som de har på gymet bara :) skitroligt! men jobbigt.. :)

2010-03-10 @ 22:08:54
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: syrran <3

din kommentar värmde, kanske kan ses en runda imorgon? <3 snälla gå in på min blogg och skriv vem du tror vinner melodifestivalen 2010? :) <3 hasr ett inlägg om det LOVE

2010-03-11 @ 13:53:40
URL: http://chipsidippsi.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid

Skönt att allt såg bra ut :-)



Dom blir ju lite lugnare mot slutet, finns inte så mkt plats att röra sig på därinne heller för den delen. Bebis är ju fullt utvecklad nu :-) Känns det nervöst?



Annars händer det inte så mkt här.. Vill bara att dagarna ska gå :-) Själv?



Kram

2010-03-11 @ 15:18:43
URL: http://mammautanbarn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0