1 MARS

Godmorgon alla underbara människor (:
Vilken härlig start det kommer att bli från och med denna månaden , allting kommer att förändras helt ock hållet till hundra tio procent . Jag ock min älskade pojkvänn har flyttat ihop ock sen kommer även lilleman att komma denna månaden , tänka sig att inget alls kommer blir som förrut känns lite konstigt men verkligen helt underbart . Sitter hemma hos mamma och pappa nu och dricker en kopp te och äter frukost , tänka sig att jag bor faktikst inte här längre utan hälsar bara på egentligen .. Vi ska till ikea snart för att köpa en säng till lilleman och därefter blir det hem till lägenheten där pappa ska hjälpa oss att fixa upp några lampor och sätta ihop sängen , verkligen uppskattat med all hjälp vi fått av våra nära med exakt allting . Ska till barnmorskan vid halv fyra tiden idag för vanligt besök och ser fram emot det nu när det är så närma , har en del frågor att ställa henne för en gångs skull ;b Vårt internet i lägenheten kommer snart att komma igång då vi tyvärr inte fixat det ännu men ska göra det nu i dagarna så fort vi bara kan så om min upptadering blir seg kan det vara därför , vet inte hur långt tid det tar att komma igång när man beställt det om man har stadsnät !? Nu sitter mamma och sterssar mig att vi ska köra så får väll sluta med att sitta framför denna dumburken , vi hörs antagligen imorgon då jag ska hälsa på hos mina föräldrar innan mitt sjukhusbesök . Massa av kramizar till er som kommenterar ♥   

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin som finns i himlen och gravid med syskon

Hoppas att ni hittarvad ni söker på ikea :-)



En magbild när nu utlagd!



Kram

2010-03-01 @ 10:39:19
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej min bästaste IDA =) Klart inget avstånd kommer mellan vår vänskap ♥ Ska inte göra nåt speciellt imoorn eller onsdag, ska på möte vid nio på onsdag bara men kan höras i veckan, ses snart ♥ Klappa melle i magen o hälsa,puss o kram

2010-03-01 @ 15:04:54
URL: http://flisansmamma.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du haft en skön helg vännen :)

2010-03-01 @ 15:43:19
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

så lite så;D haha ja visst är det MUMS ;) as gott ;)

2010-03-01 @ 18:20:48
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: neli

Naaw, stackare :( Men det är ju värt det med tanke på vad du har i magis hihi :D Va sött att det ska bli en kille :D När väntas den komma då? :) Hur känns det? Nervös? :D



Hihi tack så hemskt mycket :) Va glad jag blir! Nej jag har inte klippt mig än haha. Har till nästa vecka på mig att tänka på det haha. För då kommer frisörskan till oss :) Gud vet inte va jag ska göra haha. Jag vill verkligen klippa, men mitt hår är väldigt lockigt annars, så jag tror inte jag skulle palla med att platta det varje timma typ för att få det att se perfekt och rakt ut :P



KRAM fin ♥

2010-03-01 @ 18:58:32
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: linn

va roligt att ni har flyttat ihop! hur gamla är ni? :)

sv: jobbigt att behöva stressa och flytta när man är gravid, hoppas allt går bra!

2010-03-01 @ 22:30:28
URL: http://linnchristiansson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan.



Ja det är skönt faktiskt. :)

Okej, Ja det är ju så kort tid kvar nu så bara att bita ihop sista tiden med, även om det är jobbigt. Tänker på dig/er iaf. :)

Hur är det i övrigt då?

Kram <3

2010-03-02 @ 09:12:21
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0