Morgontrött

Tudeloo .

Jag vaknade som vanligt hos mitt hjärta imorse när det var dax att åka hem eftersom han skulle och arbeta , var inte alls på humör för har sussat dåligt inatt men det blev bättre rätt så fort igen .. Väl hemma blev det att väcka alla så dem kom upp till skolan ock så, härlig morgonstämning här när vissa är trötta ock andra inte ;b När alla hade åkt till sina skolor så blev det att följa med mamma till city gross för att köpa middagsmat till ikväll , vi stack även inom familia en runda när vi ändå var där .. Jag hittade faktikst två par såna fluffiga mysiga strumpor på city gross som jag köpte men en nackdel är att dem redan är nerpackade så jag inte kan använda dem försen jag flyttat , men tänk så extra mysigt det blir sen och nu har jag tre par såna sammanlagt . Det blev en fika med mamma när vi kom hem fast helt ärligt så satt hon mest vid sin farmville , socialt av henne va !? Min älskling har redan slutat jobba så nu är han i vår lägenhet och spaklar lite , han är verkligen så super duktig tkr jag ♥ Förresten besöket hos barnmorskan igår var precis som det skulle bara att lilleman la en centimeter längre ner denna gången nu, kanske han bara sträckte på sig sist eller oxå börjar de närma sig vem vet .. Jag har två stycken som redan har gissat på när han kommer så ska bli kul att se om någon lyckas gissa rätt och självklart skrivs allt sånt ner :) Nu ska jag ta en chockladpudding och sen kommer min kusin elin hitt en runda skrev hon precis , men ni får ha det så bra ni bara kan .  


Kommentarer
Postat av: Bigsis

Hoppas ni får en mysig dag.

Skönt att allt va bra med Melle när ni va hos bm ;D

Älskar er. Kram <3

2010-02-02 @ 13:42:00
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: vevve

tror du att du kommer få tidigare än beräknat??.. mitt illamående kommer och går.. vill verkligen inte vara inlagd så jag hoppas att det inte blir värre än vad det e.. tycker så synd om dig som måste åka till sjukan..

2010-02-02 @ 14:21:08
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: M

Kul att du vill vara med :'D

Allt bra idag?

/M

http://conler.blogg.se

2010-02-02 @ 22:28:22
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Amelia

Oj, grattis. Det är ju snart. Passionsfrukt är svårt att förklara hur det smakar, men friskt kan man väl säga. Det är absolut värt att smaka. Smakar regnbåge haha

2010-02-03 @ 10:41:34
URL: http://ammelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0