Schuuulan

Godmorgon.
Min statistik har faktiskt börjat stiga en del på sista tiden vilket är så himla roligt för då vill man upptadera mer, men fler av er skulle faktikst kunna lägga in en kommentar så blir det ännu roligare och faktikst så brukar jag alltid svara. Jag fick iaf fina kommentarer på förrgående inlägg, tack så hemskt mkt till alla för sånt värmer. Det blev lite sovmorgon imorse eftersom jag och mitt hjärta sov här hemma inatt men ändå var jag extremt trött, kan det vara för att jag ska till skolan idag och inte dem andra dagarna kanske !? Usch vad denna skolan är hemsk men får väl tänka på att jag gör detta för pengarnas skull och absolut inte av någon annan anledning , undra om någon som går där trivs egentligen .. Jag får väl ta och ringa dem i klippan oxå så kanske jag kan byta skola dit snart och hoppas på att den är bättre . Ska in om försäkringskassan när jag ändå är nere i stan idag också och få hjälp med att fylla i mina papper så jag får föräldrapenning eller vad det heter för det var mega svårt och någon vidare hjälp när man ringde dit fick man då inte , jävla kärring i andra luren som inte förstod det svåra och mena att då kunde jag stryka de jag inte förstod och sånt !? Äsch nu blev jag himla negativ på grund av skolan och allt , förlåt men jag vantrivs verkligen .. Nu måste jag ta och borsta mina tänder sen gå ner till bussen för börjar snart , men vi hörs kanske senare idag annars imorgon . Kramizar

Kommentarer
Postat av: vevve

jag fattade heller inte dom papprena från fk så jag gjorde det på internet istället.. mycket lättare=)..

2010-02-05 @ 09:55:08
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

hehe jo det gör det säkert (; jag brukar normaltvis inte äta sånt. men de va faktiskt gott. var/vad är det du pluggar? jättefin bild på magen också förresten..

2010-02-05 @ 10:21:18
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Jenniforloneryd

Tack =)

2010-02-05 @ 16:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0