fredagkväll

Godkväll :)
Då var denna fredagen snart över och faktikst har jag hunnit med en del saker idag , eller små saker som att först vara med när lillebror skulle till sjukhuset för att beställa nya skor sen efter det blev det ner till stan med han och mamma där vincent klippte sig och därefter in om söderpunkten en sväng där mamma köpte ett helt underbart söt barapapa sätt till Melvin och även en body med barapapa sen därefter tog vi en snabb lunch fika och sen följde lillebror med mig till sjukhuset som ni läste i förgående inlägg och därefter blev det en en runda och sen kom min älskling ock hämta mig för vi skulle till klippan ock fixa lite i lägenheten så medan han måla i sovrummet sopa jag av alla andra golv ock satt in lite i skåpen så imorgon blir det dammsugning & torka golv till max där medan han målar !! Nu sitter jag hemma hos älskling ock han är ute med dio sen blir dte hem till mig där vi sussar inatt , usch antar de blir en tidig morgon imorgon ;O Sen när vi flyttat så kommer jag faktikst att försöka lägga in lite bilder på allt som kan vara roligt att se , nice va !? Förresten nu när man upptaderat ock svarat på kommentarer märker man att läsare kommer tillbaka , så himla roligt men en sak , läser ni mina inlägg eller bara svarar ni på mina kommentarer ?! Fast givetvis har jag faktikst fler läsare än vad jag kommenterar ock det gillas skarpt . Nej vet ni vad , ha en underbar fredags kväll för det tänker jag ha med massa mys med min underbara pojkvänn , KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan.

Hon är ju sig själv men har feber och är lite mer klängig men det kunde vara så en tid framöver.

Mathilda fick främst rören för hon har har konstant öroninflamation sen i September utan att den har försvunnit helt och hållet.

Sen så va ju hennes hörsel nedsatt med 40-50 % på vänster öra så det va ju delvis därför med.

Jo då det är bra med oss annars, Mycket som ska fixas nu innan April och så bara men det går. :)

Hur är det själv då?

Kramar <3

2010-02-26 @ 20:07:14
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Nyfikna mostern

Hej tjockisen L..Bara moster..Jag lääääääängtar till Melvin kommer.Åhn,,,,en sån liten igen.Mysigt..Jag måste hålla han...=).....

Ta hand om er,,Å hälsa Fredde & hans lilla popcorn puss på er

2010-02-27 @ 09:09:37
Postat av: Jenny med familj =)

Helluu !!

Hoppas det går bra imorrn med flytten o så...o att du o melle mår bra...måste snart ses en dag,kan komma o hjälpa dej i lgh i veckan när fredde jobbar om du vill?hör av dej när du kan, puss från oss

2010-02-27 @ 19:43:43
URL: http://flisansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0