:)

Godmorgon .
Hoppas att alla har sussat gott och drömt sött , för det är iaf vad jag har gjort eller vad jag tror . Vaknade vid fem ock var verkligen tvungen att gå ock kissa sen kunde jag inte somna om utan la mest bara i sängen ock vände och vred mig till det var dax för älskling att gå upp så han kunde köra mig hem då han skulle ock jobba . Skönt att snart slippa såna faktikst eftersom vi ska antagligen flyttar in i lägenheten nu på söndag så blir det inget mer sånt .. Har druckit en kopp te nu och tagit min medicin mot urinvägsinflamation, känner att jag börjar få huvudvärk :( Ska till lägenheten i eftermiddag och städa alla rummen ock sånt, mysigt ock jobbigt :P Skriver mer i efetrmiddag antagligen, ett inlägg så kika in då :) Kram 

Kommentarer
Postat av: vevve

Hon har aknske fått sig en tillsägelse den där vera.. eller så har hon som sagt skaffat sig en kille eller tjej=).. Hon var super trevlig denna gången och skratta och skämta..=).. Det e bra här, börjar nog få foglossning men det får ju gå iaf=).. hur e det sj?.. skönt att melvin blevit större=).. Kram

2010-02-26 @ 08:42:29
URL: http://landemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0