ÅÅÅÅH

Godmorgon :)
Jag vaknade hemma hos mitt hjärta imorse och var faktikst inte så himla trött fast att klockan bara var halv sju , det är väll skönt med såna morgnar !? Jag åkte hem ock sånt där nästan alla var vakna , skulle passa bror nu på förmiddagen när mamzi är på utbildning :) Det har varit en jobbig morgon/förmiddag då jag inte alls mår bra och får ibland springa till toaletten för att kräka , usch vad det är jobbigt faktikst men bara sju veckor kvar exakt och det får jag stå ut .. Här var lite att städa undan i köket efter kalaset igår så nu är det helt fixat med hjälp av bror , har bara torka golven kvar som jag lovat att han ska göra ;b Jag skulle egentligen åkt ner till försäkringskassan idag och fått hjälp att fylla i mina papper om föräldrapenning idag men eftersom jag mår illa så blir det inte så utan jag får ta det imorgon när jag ändå måste till den jävla idiot hatade skolan då vi tydligen måste gå på samhällskunskapen eller vad de var "/ Det finns verkligen inget värre än att gå till den skolan, jag avskyr den verkligen så det är hemsk .. Nej vet ni vad !? Jag tänker ringa till skolan i klippan och höra om jag inte kan skriva in mig där ist snart för jag pallar en dag i den skolan här sen måste jag fan återhämta psyket i en månad :-( Så rörigt allting blev nu men som ni märker hatar jag verkligen den ... Jag vet inte riktigt vad som händer idag annars får la se, kanske lägger upp en bild på magen idag eller imrn .. Hade <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0