33+0


Jag har fått många klagomål nu från alla håll och kanter på att det aldrig kommer någon magbild, men här ser ni en som är tagen idag när jag är i 33+0, alltså har jag 7veckor kvar om allting blir som beräknat. Där inne ligger lilla Melvin och vrider och vänder på sig om dagarna och kvällarna, mitt älskade hjärta. Min graviditet är inte den bästa eftersom jag har mått illa igenom hela graviditeten och fått hjälp med näring och så på sjukhuset ibland, men jag ska inte klaga för varje gång han rör sig blir jag full av lycka. Jag kan inte riktigt förstå ännu att där finns ett litet liv inne i mig, mitt och fredriks mirakel, han som kommer betyda allt för mig. Jag skulle egentligen kunna skriva en hel roman om hur stort det är att vara gravid och alla tankar, men jag ska inte tråka ut er så har försökt göra det kort. Lyckan av att vara gravid är underbar, jag älskar det trots alla omständigheter och melvin är redan verkligen mitt allt, mammas prins ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

Awe så fin liten mage!

Snart så kommer han ut de lilla livet.

Saknar dig vännen<3

2010-02-04 @ 12:35:51
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

FIN mage!



Jag bor i Kalmar :) Och min son är snart 5 månader :) Helt underbart!

2010-02-04 @ 13:55:27
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: sandra melinda

Gumman va hääärligt det ser ut =) jätte fin och bra bild. Nu äre så lite tid kvar sen har du din lilla kära i din famn istället :) hoppas jätte mycket att förlossningen går jätte bra . många kramar o pussar <3

2010-02-04 @ 16:53:05
Postat av: M

ÅH FIN

2010-02-04 @ 20:50:38
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Amelia

Oh, vad fin mage :D redan namn och allt.

Du får fortsätta jakten på passionsfrukten. Det är den verkligen värd! Haha, oh, jag tänker på allt som var så spännande runt födseln och då var det inte ens jag haha. Men verkligen jättekul för din skull

2010-02-04 @ 21:32:36
URL: http://ammelias.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är verkligen så fin o nätt, men det har jag alltid sagt & tyckt...lilla Mellebelle <3 Puss o kram!

2010-02-06 @ 00:36:45
Postat av: Lotta

Va fiin bild. Hopas att allt är bra med dej ock att allt kommer att gå bra. ock du kommer att få det bra när han blir född. <3

2010-02-09 @ 12:29:35
Postat av: Eleonore

Vilken fin mage! :)

2010-02-10 @ 21:07:43
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Nina

ja visst är de underbart att vara gravid. de har sina motgångar ibland men även mycket medgångar. Har en dotter på snart 6 månader o de finns inge mysigare. De är svårt att förstå att man kan älska en liten människa nåt så grymt mycket direkt när man får dom på magen. de är helt otroligt. Hoppas allt går bra med dig o lilla bebisen. :)

2010-02-16 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0