MELVINS MAMMA

Godmorgon underbara läsare (:

Jag ber hemskt mkt om ursäkt för att det inte har varit någon upptadering alls dem senaste två veckorna , men ni som varit inne ock kollat ändå antar väll att min lille prins har kommit !? Melvin som lillkillen heter kom till världen för snart två veckor sen och en förlossningsberättelse kommer sen , antar att vissa av mina läsare är intresserade av att läsa det .. Det är mkt som har förändrats efter att melvin kom till världen , att vara förälder är ett stort ansvar . Vi är hemma hos mormor och morfar på besök för tillfället ock moster sätter kläder på melvin för första gången ock det mina kära vänner är en syn för livet , hon är så himla försiktig att man smälter av att se det ock hon har fått tandställning precis verkligen as fint ! Nu ska vi åka ner till staden ock träffa min lillebros mami därefter blir det hem ock städa innan min älskade pojkvänn kommer hem , ni får ha det underbart bra ock så hörs vi förhoppningsvis snart & du alexandra som kommenterat om du har facebook så lägg till mig som vänn där ida ivanoff :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag kände inte igen dig alls idag :P Heheh nästa gång få jag se din pojke :D

2010-04-08 @ 15:32:58
Postat av: emma f

va roligt å läsa spännande ska det blir å läsa om berättelsen vet hur det e omstängdigt men hoppas han e snäll om nätter så ni får sov kram emma

2010-04-09 @ 20:20:42
Postat av: kikki

hm nej nu har du blivit alldedes för dålig på att uppdatera, och inte ens lagt in en bild på melvin? tänk så många som kommenterade och pratade med dig under din graviditet och då tycker jag att dem ska få se honom också! :D

2010-04-13 @ 13:48:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster

Hej gumman..Moster här,,Jadu mammarollen är inte alltid så lätt..Men du ska veta eller NI ska veta VI e många i din familj som finns för er om ni behöver nått..Kostar inget att fråga eller be om nått.många kramisar.ta hand om er

2010-04-13 @ 19:38:53
Postat av: mormor

hej ida hoppas allt bra kram mormor

2010-04-14 @ 10:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0