Ultraljud&Lägenhetsvisning

Godmorgon :)
Jag vaknade imorse runt klockan fem när mitt hjärtas telefon alarm ringde , så blev väcka honom och därefter en massa halvsovande fram till sex när han var tvungen att köra .. Vi båda hade sovit underbart inatt och det var längesen jag sov riktigt bra , dock somnade jag om direkt när han sagt hej då och vaknade inte försen vid åtta . Min morgon var som vanligt att jag skulle må illa i någon timme ända fram till jag kräkt , usch att ha det som vanesak "/ När illamåendet var lite bättre så blev det direkt datan för jag var tvungen att skörda på min famville , någon mer som blivit beroende av det spelet !? Jag och fredrik var på ultraljud igår för att se det lilla livet där inne och jag tror faktikst inte jag har förstått det alls på samma viss som igår , men det var helt underbart och har även kort på den lilla nu . Tyvärr kunde dem inte kolla könet ännu då mitt utltaljud var lite för tidigt men ska ditt i slutet av oktober och får då veta när den lille är beäknad till och dessutom könet & jag längtar så fruktansvärt mycket ;b Vi kollade även på en lägenhet i klippan efter att jag varit i skolan en trea som ligger rätt så cetralt och den var hur okej som helst , så nu skickar dem kontraktet hem till min älskling och den första februari flyttar vi in . Nu ska jag se vad som kan hittas på här hemma för mamzi ville låna datan , men ni får ha det så bra så hörs vi sen ! 


Kommentarer
Postat av: Lotta.

kul att höra att du har sovit gott det är altid bra då =)

Men det va synd att dom inte kunde sä om det va en tjej eller kille. skulle vilja att du lägger ut bilder på din mage för att se hur den växer =) hehe om du vill kjam,. hälsa kikki ock alla dom andra =)

2009-10-09 @ 18:10:37
Postat av: Emma

vilken vecka är du i ?

kram

2009-10-12 @ 13:18:22
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0