brastart

Godmorgon .
Jag vaknade inne hos min ena lillasyster imorse när hennes förbaskade mobil ringde ock hon stängde inte av det hemska ljudet heller så till slut blev jag förbannad och tog hennes mobil och råkade avvisa hennes vänn som ringde , fast det var ingen jag tyckte om som ringde ändo så det gjorde absolut inget för hon förtjänar att bli lite dissad ;b Kikki var faktikst inte ens på rummet så lite förståligt att hon inte stängde av ljudet eller svarade men den lilla pricken kom direkt efter att jag rest mig ock avvisat skiten , typiskt att hon kommer när jag redan rest mig så jag inte kunde somna om igen . Min sömn inatt har annars varit bra till hundra procent och att vakna utav mobilen ist för illamåendets skull var hur skönt som helst , ni kan väll kanske själv tänka er hur det känns att annars vakna av att man mår illa dagligen !? Jag gick iaf upp lite innan åtta idag ock sen kräktes som jag brukar göra , dock var det inte lika hemskt idag som det var igår :) Kanske var det inte så bra att äta apelsin innan läggdags i förrgår för det är rätt så starkt för halsen om ni förstår vad jag menar , någon som vet något om det !? När det var fixat imorse så blev det starta datan eftersom jag var tvungen att skörda min famville och kolla lägenheter eftersom min älskling sa där kommit in en ny trea igår vilket verkligen stämde så nu har jag ringt på den och imorgon halv fem blir det lägenhetsvisning för vår del , allting känns så jävla bra idag förrutom att jag är nervös inför ultraljudet imorgon .. Vad som händer idag är inte riktigt bestämt ännu överhuvudtaget var precis och fixade en macka och kände att jag inte mådde vidare bra , usch antagligen kräkts för lite imore men ska försöka äta en macka ock hoppas det blir bättre sen blir det ett bad innan två idag ;p Jag måste vänta med att bada till mamzi slutar jobba för vågar inte innan då jag blev svimfärdig sist , bättre att vara på säkra sidan :) Vi hörs kanske senare idag , ha en fortsat bra dag <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hoppas att det kommer att gå bra på ultraljudet ock att det blir vad ni vill ha :D Men ni är väll nöjda bara ni får en frisk bäbis :D Fan va jag är glad gör din skull!!!

all lycka från lotta

2009-10-06 @ 12:20:30
Postat av: Denise

sv: Det är ju suveränt att ha folk som ahr grejer. Har oxå en massa runt om som fått bebisar och som inte kommer att få fler barn så allt måste ju komma till användning. :) Tror att det är ett bärsele du tänker på? babysitter är ju en såkallad "stol" som bebisen sitter i som gungar lite lätt när den rör sig eller när man rör sittern.



Det uppskattas att du gillar den! Det är väldigt givande att få prata med andra gravida/mammor, man får tips och råd speciellt när man är första föderska.

2009-10-06 @ 12:32:25
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Det är super fint, vi köpte det på blaelefant.se kram

2009-10-06 @ 14:37:37
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: J & L

Haha, kul att du håller med! :D

2009-10-06 @ 18:38:04
URL: http://justanotherlook.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej Ida,,L.Goodermorgon..Vi går hos tandspec i stan på garvisonsg..Kanoon ställe,var där med Fiddi me innan..Vad blev det för kön på bebbe?? e sååå nyfiken sååååååååååååååååå..Du vet att du har en babysitter här du kan få..Åsså vinces skötbort..Bara att hämta närsom,,Lycka till med lägenheten...Nu behöver ni mycket saker,gardiner porslin å allt möjligt kul,,vill nästan dit först & fixa till er,,hehe älskar inredning juhS..Ta hand om dej hjärtat...Å lilla magen,,kram

2009-10-08 @ 11:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0