Farmville

Hellu .
Jag vaknade första gången imorse när klockan var runt fyra tiden av mitt illamående , men somnade om och vakna inte förrsen fem när min kärleks väckarklocka ringde . Dock somnade vi om båda två sen vakna runt sex tiden , blev säga hej då och sen fick han köra direkt nästan .. Jag sov från ock till enda till klockan var lite mer än tio men det var ingen skön sömn eftersom jag mådde så fruktansvärt illa , så mkt som jag kräktes imorse har jag nog faktiskt inte kräkt på morgonen förrut "/ Ska försöka ringa till min barnmorska imorgon om jag inte glömmer det ock berätta hur jag mår , för detta är fruktansvärt jobbigt på morgnarna och dessutom har jag börjat få halsbränna om kvällarna . Men jag överlever att må såhär om det är vad som krävs för att liten därinne ska må bra faktikst , lyckan är obeskrivlig trots allt jobbigt och det är värt vartenda sekund . Vi ska på ultraljud på onsdag vid halv ett och jag är så full av längtan att det inte går beskriva , och går det ska vi faktiskt ta reda på vad det blir för kön . Jag har inte fått alls mycket gjort idag mer än spelat farmville på facebook och ätit eller jo bråkat lite med mamma faktisk då hon tror jag missköter skolan , synd att det ska bli så men hon får väll se i deccember att jag fixat den utmärkt :) Kikki är hemma med bussen halv fem så ska mötta henne antagligen , sen blir det bara vänta på att älskling slutar jobba . Vi hörs kanske ikväll men risken är större imorgon , ha en underbar eftermiddag .


Kommentarer
Postat av: Denise

sv: Ja jag vet, allt är i superskick och vissa saker inte ens användt :) sen kommer det ju från personer som man känner så det är kanoners :D

2009-10-05 @ 16:06:16
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: Hehe det var så spännande på ultraljudet vill jag lova :)



Ja, allt man får är ju bara tacka och ta emot, finns hundra andra grejer som kostar multum :)

2009-10-05 @ 17:21:43
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0