Godmoron :D

Godmorgon alla underbara läsare :)
Hoppas allt är bra med er idag ock att ni sussat gott inatt? Själv vaknade jag redan vid fem första gången ock mådde inte alls bra, trodde verkligen jag skulle kräkas rakt ut i sängen ;s Det har blivit nu dem senaste morgnarna att jag vaknar så tidigt ock mår extremt illa, fast jag har inte gått upp en enda dock funderar jag att ha något sidan om sängen i fortsättningen som jag kanske kan använda i nödläge!? Jag somnade iaf om sen ock därefter sussade från ock till fram till elva tiden när telefonen ringde, så blev upp sen kom mamzi hem ifrån jobb. Mådde illa då oxå så kräktes imorse sen blev det börja städa och ja nu mår jag sådär eftersom jag sitter framför denna dumburken, but but . Vi hörs sen nu ska jag gå till bussen ock sen blire skolan där vi har föreläsning . Vi höres, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0