Blodikräk

Godmorgon sötnowsar .
Mitt hjärta sov här hemma inatt som vanligt så imorse vid halv sex blev det säga hej då till honom innan han åkte till jobbet och mitt illamående var katastrof redan då , men somnade faktikst om och sussa fram till åtta sen blev det up och kräka direkt .. Jag hatar verkligen att må såhär illa eftersom jag vågar knappt äta vad som helst , min aptit blir sämre för var dag och allt bara är skit ;s Människorna som är runt om mig får höra om hur illa jag mår dagligen , min familj hör mig kräka var morgon och de kan väll inte vara så kul något av det !? Dem senaste två dagarna har där kommit blodklumpar med i kräket så imorse frågade jag mamma om det var normalt och tydligen så var det nog inte det så ringde mvc som lyssnade och förklarade att det kunde vara för jag kräkt så mycket och bad mig ringa gyn mottagningen där dem kunde hjälpa mig lite bättre . Jag har en tid på gyn mottagningen imorgon på förmiddagen där det blir en massa provtagningar sen förhoppningsvis finns där något som kan hjälpa mig åt detta illamåendet , fast en sak är säker att hur illa jag än mår så kommer det vara värt det i längden så att ingen misstar mig för jag älskar att veta där finns en liten inne i magen :) Nu sitter jag och har druckit lite te med honung i ock försökt att skriva klart min bokrecension som jag ska ha redovisining på idag , det är en självbiografi tror jag det heter så verkligen skit svårt .. Men givetvis kommer det att gå perfekt eftersom jag satsar allt , riktigt duktig här vettni . Sitter med jenny i telefon och pratar en massa skit vilket alltid är trevligt , ska prata klart sen blir dte skolan . Vi hörs ikväll kanske , ha det super bra <3  


Kommentarer
Postat av: Emma

nej ja har inte bestämt mig. vet faktisgt inte hur jag ska göra... ska dina nära o kära vaccinera sig?

kram

2009-10-12 @ 13:17:31
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Det är klart man längtar. Längtade efter barn till och med innan jag ens var gravid! Men passa på och njut av graviditeten och magen, man saknar den efteråt :P

2009-10-12 @ 16:45:09
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Okej, jag vart välsignad med att inte känna något illamående alls vilket jag är glad för. Hela min graviditet var till större delen smärtfri. Hade lite mycket sammandragningar tyckte läkarna men det var inget som påverkade livmodern så det var ingen fara.

Man är van att inte kunna andas så det känns jätte konstigt att ta djupa andetag och så blir jag överraskad varje gång jag kollar mig i spegeln och inte magen är där :P

2009-10-13 @ 14:19:05
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: emma

ja har själv ingen aning om hur ja ska göra, men fick ett papper hos barnmorskan igår till vaccinet. Hon sa att ju längre in i graviditeten man kommit ju farligare är de om jag blir smittad nu än om jag bara skulle vara i v 15 eller ngt typ..

2009-10-14 @ 09:41:32
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Grynet och mamma till lille Vidar

Du är utmanad

2009-10-17 @ 14:11:57
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0