Välkomna

Hellu .
Jag hälsar alla välkomna till min blogg ock hoppas att ni som tittar in här en gång vill fortsätta läsa den , det ni kommer att kunna läsa i bloggen är vad som händer i mitt liv dagligen ock dessutom får ni följa min graviditet . Min upptadering kommer att vara upp ock ner eftersom jag har en illamående graviditet men oftast är det bara på morgnarna , dock ska jag försöka med ett inlägg var dag oavsett vad sen om det blir ett normalt eller tråkigt bestämmer liten där inne . Det är faktikst en del som frågat om jag skriver om min graviditet någonstans så det ska bli roligt att höra vad dem tycker sen när dem får se att jag börjat , men allra mest bloggar jag om graviditeten för att kunna läsa tillbaka sen när liten är född ock för att dela med mig av lyckan till andra :) Det var väll allt i mitt välkomande inlägg , tänkte skriva lite mer senare idag och även då kommer ett speciellt inlägg . Ha det super bra och tack för ni har hittat hit , på återseende förhoppningsvis <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0