blablabla

Godmorgon .

Jag har inte skrivit på hur länge som helst ock ändå har det funnits saker att skriva om ock dessutom tid , ack vad ska man göra samtidigt som jag vill så finns där ingen lust ?! Tänk vad kul att kunna läsa tillbaka om något år ock sånt liksom hur tråkiga mina inlägg blir så  kommer det vara kul sen att läsa , kanske inte för er men för mig . Vaknade imorse iaf hemma hos mig runt sju tiden så blev upp ock kräka då tabletterna jag fått kanske inte hjälper direkt , jag vet inte ;s Men iaf efter det blev det städa snabbt sen åkte jag ock älskling hem till honom då vi skulle ha husvisning hemma , åååh jag vill faktikst att dem ska få bo kvar till våren för det känns som det är vad dem vill om jag ska vara ärlig . Idag blir det att åka till höganäs med mitt hjärta där vi möter upp resten av min familj utan mamma som jobbar ock antagligen moffe så ska alla vi gå på höganäs marknaden , mysigt :) Vem vet , kanske kikki ock ludde oxå dyker upp :D Vi hörs!!  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Taack för idag gumman!! Hörs imorrn,kraam

2009-10-25 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0