Barnvakt&Kanelbullar

Godkväll alla mina läsare .
Jag hoppas allt är bra med er och att ni förlåter mig som vanligt för min dåliga upptadering , ack vad ska man göra för att bli effektiv på bloggen !? Det är faktikst så att jag vill upptadera var dag och egentligen minst tre gånger dagligen , men antingen mår jag för illa eller så har jag bara annat skit för mig .. Men lite bättre ska det bli med tiden och till sist kanske en rutin , vi får väll se och faktiskt lite upp till er läsare är det i fall ni kommenterar ibland eller inte . Lotta min lillasysters super gamla kompis kommenterade i mitt förra inlägg och frågade om jag inte kunde lägga up bilder på magen för att kunna följa hur den växer och absolut kommer det läggas upp men inte försen efter att jag varit på mitt sista ultraljud för att då vet jag exakt hur långt gången jag är och kan skriva ut den också . Jag vaknade imorse när min lillebror kom ut och väckte mig för att då var det dax att vara barnvakt , usch klockan var inte mer än halv åtta men up kom jag absolut utan att somna om :) Mitt illamående har väll varit lite sådär hela dagen , fram och tillbaka vilket gör mitt humör sämre fast jag har väll klarat dagen helt okej . Fredrik hjälpte mig att vara barnvakt och utan honom så hade kanske mitt humör inte varit lika bra , dem bakade iaf kanelbullar ock jag hjälpte till så mkt jag hann eftersom dem hade ett snabbt tempo och jag städade i köket samtidigt . Dem såg faktikst ut att stormtrivas där med sitt bakande bådas byxor var fulla av mjöl , det blev två sataser med kanelbullar men dock gick det bara att äta tio stycken kanske dem andra lyckades väll jag bränna "/ Jag som brukar lyckas med kakor och bullar men inte denna gången , fast jag och fredde bestämde oss för att baka om ett tag igen ock lyckas :) Nu sitter jag hemma hos fredrik och ska bara ha mys kväll med min lilla älskling . Ha det så bra , ida .   


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Hej, grattis till bebben i magen!

Ja det hoppas jag med för det är inte alls kul

kram

2009-10-11 @ 17:30:08
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Lotta.

okeej jag hoppad att allt kommer bli bra vid gyn besöket=) jag lägntar tills du lägger in bilder för att det kommer att bli kul att se hur magen växer. smörj in din mage med olja så att det inte blir jätte fula bristningar för det tror jag inte du vill ha . hehe. men all min lycka till dig ida !

2009-10-12 @ 14:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0