Varma mackor

Godmorgon .

Jag vaknade hemma hos mitt hjärta imorse vid nio tiden när han väckte mig , hade planerat att åka hem till mig idag en runda så filippa och vincent kunde leka lite .
Filippa som varit dålig i två dagar mår betydligt bättre idag så det var skönt för annars hade dem inte kunnat leka , vi planerar även busfabriken på tisdag för dem men får se vad som sker .
Vi är hemma i ekeby nu och har precis ätit varma mackor och det var riktigt god , två stycken lyckades jag få ner :D
Mamma var hemma när vi kom så hon fick oxå träffa ippa en snabb runda innan hon skulle åka och nu leker dem så fint inne i stora rummet medans jag sitter här och fredrik är ute och hjälper pappa med något .
Ska ta mig ett snabbt bad så fort dem kommer in och sen blir det antagligen hem till fredrik igen får la se vad dem känner för och hur mkt ippa orkar vara här , även om hon mår bra så är det ändå lite kvar i kroppen ju :/
Men vi hörs ikväll kanske annars förhoppningsvis imorgon & förresten ett namn till liten är planerat ;) Ha de kanon .

Kommentarer
Postat av: Jenny

heej ;) ses snart, nytt foto måste jag ju ta då!! FINT NAMN du kom på!! =) Saknar dej,kraamiz

2009-11-10 @ 10:05:35
URL: http://flisansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0