tråkigt

Tudelo .

Jag vaknade hos min älskling imorse och har bara varit sängliggande hela dagen , mår verkligen riktigt dåligt men fick gå upp nu för älskling skulle ivägg och handla något ätbart som max (a)
Vi fick åka in till sjukhuset igår kväll med hans sessa då hon haft hög feber i över fem dagar så åkte ditt för att försökra oss om att det inte var något allvarligt men det var bara ett virus alltså ingen svininfluena vilket va skönt, tur dem kan se sånt direkt :) Usch däremot för väntetiden ...
Ska försöka få tag på min moder nu såg att hon hade lite att fixa i deras lägenget ikväll så ska säga vi kan hjälpa henne om de behövs :-) Fredde ska ju ditt hela helgen , stackars mig får vara utan han :( Tänkte först riva tapeter men som mamma sa att jag skulle helst undvika den starka doften av färgen vilket hon nog har rätt i . Nej nu kallar tvn på mig för mitt huvud är så trött , kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helluu!! Hoppas det är lite bättre med dej, tycker så synd om dej när du är så dålig...hoppas vi ses snart, saknar dej!! Puzz,kramiz <3

2009-11-12 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0