social omsorg :)

Godmorgon :)
Har ni sovit gott inatt !? Jag har iaf sovit hela natten vilket har varit skönt eftersom de blev en konstig natt i förrgår, dock hade jag en mardrömm att jag köpt en jätte dyr bilbarnstol och sen när jag kommer hem var den helt plastig och jag fick inte byta för den va smutsig som attsingn(!) knäppa saker de finns.. Jag gick upp när min älskling körde till jobb för att se om jag hitta min kalender så jag kunde kolla när skolan börja idag men det var tydligen självstudier fick jag veta av min lärare när jag smsa henne då jag inte hitta min kalender, den är helt borta ;s Jag hoppas verkligen jag hittar den för den är välbehövlig ock köpa en ny såhär sent på året känns inte alls lockande faktikst. Kräkt imorse har jag oxå gjort och ändå försökte jag att låta bli, helvetes jävla illamående :( Jag hoppas iaf att de blir bättre för jag märker att jag äter mkt sämre dem dagarna jag kräks på dock äter jag så de får ni inte tro att jag skiter i men de blir ås mkt jobbigare ock mindre mat tar längre tid att få ner i magen ock de sista jag vill är faktikst sjukhuset igen .. Sitter nu med min social omsorg tenta ska försöka bli klar med den innan helgens slut då kursen börjar lida mot sitt slut & gud vad jag kommer sakna min klass och framför allt lärare hon har verkligen varit en gud som förstått sig på hur jag mår.. Nej nu får jag väll fortsätta att arbeta med min tenta ock kanske blir det ett kräkande igen märker jag så den lilla prinsen där inne blir nöjd!? :P Ha de super bra så hörs vi ses, kram .

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

okej det har jag också testat, men swartskofs(?) funkar lite bättre ändå... det är sen efter graviditeten med liam och förlossningen som det varit så slitet och tråkigt..



man ska ta vara på vad man har och även om detta som hänt oss händer oftare än vad man tror, så ska man försöka att inte oroa sig för det.. sjuksvården kan verkligen göra såå mkt idag och sålänge man gör som du säger att man känner efter och kollar upp när man har ngt som man är oroad över så kommer det säkert att gå bra...(man får ligga på och va bestämd för att få hjälp ibland - så va inte rädd för att säga ifrån eftersom du vet bäst när det gäller din kropp!) hoppas att ni slipper så mycket illamående snart :/ det är ju inge kul :(



jag är 21.. vad gör du annars förutom att du e gravid :P vad pluggar du till? kram



2009-11-20 @ 14:39:00
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0