Sjukhuset

Hallo alla människor (:
Jag har inte skrivit på hur länge som helst ock verkligen förlåt men har varit mkt i huvudet på sista tiden , mått dåligt som fan så blev sjukhuset i fredags där dem la in mig med drop "/ Det var verkligen hemskt ville inte stanna i det kalla rummet och behöva se min älskling åka hem till sin prinsessa , usch vad jag hatade de men dem var så otroligt snälla mot mig där . Kom hem igen i lördags vilket var skönt , borta bra med hemma absolut bäst ! Min underbara pojkvänn körde in mig ock hämtade mig på löradagen sen hjälpte han pappa i lägenheten medan jag ock mamma var här hemma med vincent ock filippa , tur man kan hjälpas åt :) Annars har det varit lugnt fram till idag då jag inte känt min prins röra sig sen i förrgår så mamma körde mig till sjukhuset ock han mådde bra vilket var skönt , blev så orolig omed jag varit inlagd ock sånt men mamma sa nu växer han förmodlingen :) Ja gud , imorgon går jag in i vecka 23 de är helt ofattbart snart 6;e månaden alltso <3 Nja, nu finns de inte mkt mer att skriva , jag lovar att bli bättre med upptadering om ni lovar att läsa ?! ;) Kram på er .


Kommentarer
Postat av: mamma..

Tänk dig för att inte lova för mkt, du vet ju inte hur du mår från dag till dag,

Kramizzzz <3<3<3

2009-11-18 @ 16:38:51
Postat av: cassie

hahaha! aw. hur hitta du ? :b Jo det är väll bra, själv då? hur är det med magen? :) Ja det kan jag väll göra någon dag :b hehe.

2009-11-18 @ 23:26:24
URL: http://cassaandrahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0