Regn&Blåst

Hellu .
Jag har precis kommit hem ifrån skolan ock mamzi hämtade mig vid bussen , verkligen snällt för det är hemskt väder ute både regn ock blåst .. Skolan funkade hur bra som helst den första timmen fick vi sitta och arbeta med våra tentor och den andra disskuterade vi lite allt möjligt inom dem ämnen vi läser , en sak vi disskuterade var den här ica reklamen om han utvecklingsstörda som är med där om det var förnedring eller inte vad tycker ni kära läsare - mottivera gärna ert svar !? Jag tänker faktikst inte skriva ut vad jag tycker men däremot när ni har skrivit er åsikt lämna en kommentar hos er vad min åsikt är och varför , sånt kan alltid vara roligt att få veta tycker jag då det varit så mycket runt reklamen :) Precis innan jag skulle fixa mig för att åka till skolan fick jag en kommentar här i bloggen av min syster i försvar mot det med spjälsängen och sen svarade jag tillbaka i hennes blogg , kändes nästan som vi skulle börja bråka genom bloggarna men lyckligtvis loggade hon in på msn och vi fick bråkat rejält där tyvärr drar faktiskt hon in fler än vad som har med saken att göra ;s Jag blir riktigt arg bara att tänka på vårt bråk som vi hade innan idag och är verkligen hur nära som helst på att skriva av mig all min ilska men gör allt för att det ska stanna mellan henne och mig fakiskt , men en sak är säker och hon ska ändra på sig riktigt jävla mycket och börja tänka efter om hon vill att vi två någon gång ska bli "vänner" igen faktikst. Min älskling är på vägg hitt nu och ska hämta mig sen ska vi och köpa mat och därefter hem till honom och ha mys kväll direkt efter at jag pluggat klart, men innan allting så ska vi packa in två barnstolar i hans bil härifrån och sen upp till moster som har ett skötbord till oss och även lite annat vilket är så otroligt snällt. Jag uppskattar allting som hjälper oss på traven med flytten och prinsen och även hans lilla sessa . Vi hörs imorgon förmiddag om ingen drasiskt skulle hända det vill jag lova er , kram ifrån mig ock prinsen som sprattlar runder (; 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Säger inte mer än haha så fattar du vad jag menar :P

Det där med reklamen kan jag tycka vara både en förnedring men samtidigt gillar jag den, har ju en kusin som e handikappad så för mej e det inget med det typ...men man tänker alla olika ;)

Sen när ni väl ska flytta så vet du var jag finns, givetvis ska jag hjälpa er så mkt jag bara kan, kul förresten att ni får en ny säng till prinsen eftersom nån tog isönder den förra!! =)

Hörs sen gumzan, kraamiz på er!!

2009-11-02 @ 17:44:21
URL: http://flisansmamma.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej Ida & Fredde,,,Åhhh man längtar nu till man få se prinsen.Blir säkert så söt så L..Så han rör sej därinne..ojojo..Hur kan han göra det i den lilla magen L...Ni kommer få det så bra.Å nu får lilla sessan en lillebror..Vet hon det? hur känner hon inför det? spännande..Nu e ni snart en större familj..Men du.GLÖM inte hans lilla tös nu.kram moster

2009-11-03 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0