PsykiatrinsDag

Godmorgon kära läsare :)
Jag vaknade hemma hos min pojkvänn imorse när hans väckarklocka ringde vid fem sen blev det bara massa mys i sängen fram till sex då han var tvungen att åka och jobba , dock körde han mig hem innan för ville hem omed jag ska vidare till skolan snart .. Vi ska till något som heter psykiatrins dag på folkets hus i helsingborg och se vad som händer där sen skriva en uppsats om det , hoppas verkligen det är intressant måste vara där i fyra timmar . Det blev inget pluggande hemma hos min älskling igår för när vi nästan var framme hos han kom jag på att jag glömt min väska hemma med alla saker , lite sådär precis som jag inte ville fast det var faktikst inte medvetet så fick gjort det nu imorse direkt men tog fan över en timme att bara skriva in på datan men nu är dt klart iaf .. Vi var hemma hos moster igår och hämtade vincents gamla skötbord som hon lånat till edwin som vi ska ha sen när vår prins kommer , fick även ett jätte fin blå babysitter vilket vi är mkt tacksama för och den var super fin . Det känns verkligen så härligt när folk i omgivningen hjälper till med vad dem kan och nu när vi väntar en liten prins har vi lite tur eftersom vi skulle få lite kläder av moster som edwin haft , måste tacka på något viss känner vi men vet inte riktigt hur !? Jag har börjat få lite mage nu så ska ta ett kort nu en gång i veckan fram till den stora dagen är inne , alla säger jag kommer ångra mig om jag inte gör det och antagligen har dem faktikst rätt . Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar sen fixa mig och åka till skolan , vi hörs kanske ikväll . Kramar


Kommentarer
Postat av: cassie

Ja det är härligt :D hehe awe :)

2009-11-03 @ 20:09:06
URL: http://babybunny.webblogg.se/
Postat av: Jenny

<3

2009-11-04 @ 16:05:29
URL: http://flisansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0