Potatismos&Fiskpinnar

Godkväll underbaringar som läser min blogg (:

Jag mådde lite sådär imorse som ni läste vilket inte alls var kul , kräks jag imorgon igen blir de som tillbaka på ruta ett "/ Jag vill oxå ha en bra graviditet ock bara få njuta som alla andra !? Varför ska de vara skillnad egentligen , han där uppe kan inte tycka om oss som får lida med att må illa ;p
Men det kommer vara värt vartende sekund för att få träffa min lilla prins & så länge han mår bra är jag faktikst nöjd :)
Jag tog ett varm ock härligt bad innan som dessutom var riktigt långt , fick rakat mina ben vilket jag har blivit så slarvig med sen jag börja må illa (a) Stackars min pojkvänn , eller !? Äsch , han älskar mig ändå :D
Därefter hitta jag en kräm till slitet hår så tog den i håret oxå ock faktikst det är redan skillnad så ska köpa mer av den på onsdag & imorgon är det skola var längesne så ska bli roligt ..
Just nu lagas det mat med lillebror , potaitsmos som redan är färdigfixad ock gurka som redan är fixad ock sne fiskpinnar som vi håller på med ock vte inte hur det kommer sluta för jag är urkass på att gröa fiskpinnar ;s
Sen när jag skrivit detta blir det bara laga klart maten ock sen ha mys kväll med min pojkvänn :) Kram

Kommentarer
Postat av: vevve

Va jobbigt att du mår så dåligt.. men du får tänka positivt bara några månader kvar sen har du er lilla prins i famnen.. tänker på er.. kram vevve

2009-11-19 @ 18:01:45
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

usch vad jobbigt.. hoppas dem ser till att ni får tillräckligt mkt näring i er så lillen växer som han ska. de e ju jätteviktigt.. vad va det för kräm till slitet hår? testar allt här hemma :P



jo de blir väl lite sådär till jul.. första julen vi skulle ha spenderat tillsammans med liam blir ju första julen utan honom ist :( man får ta det som det kommer... men annars är det bra :) hur gammal är du förresten? kramkram

2009-11-19 @ 18:15:48
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0