plugg,plugg,plugg

Godmorgon sweeties (:
Jag vaknade imorse när min älskling skulle ock arbeta för hans alarm låter super mkt ock han stänger inte av det försen man ber honom , underbart snäll pojkvänn hah !? Men jag älskar honom ändå och faktikst så kunde jag somna om efter någon halvtimmes tid .. Vaknade vid halv nio tiden igen och sen blev det upp då och bara ta det lite lugnt och må för jävligt men nu sitter jag här och bloggar och håller på med min tenta i social omsorg , ska fan o mig fixa den idag hoppas jag på annars absolut senast imrn , men klara de ska jag utan problem !! Var i skolan igår var mysigt att träffa alla och vi kom fram till hur vi ska göra på vår avslutning ock sånt ,  pratade även en del med emelie vilket var trevligt en del utbytade tankar & en del planer :D sickan har en plan (h) . Blev bara mys här hemma sen på kvällen när mitt hjärta kom och mamzi ock dem hade köpt med mat ifrån pizzerian på rosengården , jag åt lite av en kebab tallrik , helt okej :) Nej nu måste jag verkligen fortsätta plugga , vi hörs kanske sen (:

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

sv; Naaw, tack vackra du! ♥

2010-02-16 @ 16:09:44
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0