Kalas

Godkväll :)
Jag vaknade hemma hos mitt hjärta imorse och bara efter ett litet tag så körde han mig hem , behövde fixa till mig lite då kalas stod på dagens schema .
Det var en liten sessa som skulle ha kalas nämligen fredriks dotter , hon fick en underbart söt pyamas och två barbiedockor med hello kitty på av min familj som oxå var här . 
Mamma fick inte semester från sitt arbete så nu är det bara hon som inte träffat hans föräldrar vilket var första gången för pappa idag , men det funkade riktigt bra så min nervösitet kunde varit lite mindre ;b
Jag har lite pluggande framför mig att få avklarat ikväll faktiskt oavsett om jag vill eller inte för har en stor tenta nästa vecka som måste avklaras då , usch vad det är hemskt men med älskling hjälp funkar allting kanon .
Mitt illamående har varit knas idag så har inte fått äta något överhuvudtaget men fredrik är iväg nu ock köper max mat till oss med mozarellasticks till efterrätt , så himla goda är dem verkligen bland mina favoriter :)
Imorgon ska vi hem till mig en runda om Filippa mår bättre vilket vi hoppas på , vi höres puss & kram !


Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Mmm, önskar jag hade varit med, pappa sa att det varit supertrevligt, helhärliga föräldrar :)

så hoppas vi kan ses ngn annan gång igen..

pappa hänger definitivt med dit igen haha..

2009-11-07 @ 17:46:38
Postat av: Jenny

tja!! hoppas allt är bra med er, med oss är det bara bra!!måste ses en dag, saknar dej!!kraamis

2009-11-08 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0