Höstlov

Godmorgon .
Måndag igen och höstlovsveckan är redan över , den bara försvann sådär helt fort !? Fast jag har faktikst inte haft lov egentligen utan bara självstudier i en vecka , fast samma sak bara att det blev intensivt pluggande igår till mina uppgifter . Jag har faktikst två saker kvar att göra om sanningen ska fram men den ena har jag till denna veckans slut och är halvt klar med så den blir gjord i veckan och den andra måste jag ha en bok ifrån biblioteket för att kunna göra så förhoppningsvis öppnar dem nio idag och har fått in boken jag behöver :) Det kändes lite surt att sätta sig med läxorna eller uppgifterna igår och det kändes verkligen som det skolsuget jag hade haft bara försvunnit igen , fick lite ångest i början eftersom jag verkligen har bestämt mig för att klara skolan utmärkt men efter en stund flöt det på riktigt bra och mamma tyckte mina svar var jätte bra vilket var skönt att höra . När jag hade varit duktig igår ock pluggat färdigt så hämtade min älskling mig och vi åkte till väla där det blev en bakadpotatis till lunch & sen max efter det där jag fick mozarellasticks till efterätt vilket låter bra va !? ;p Vi hade annars bara en lugn och mysig dag igår där det inte hände så mycket , bara tog det lugnt och fredde försökte känna vår prins men han lyckades tyvärr inte .. Jag skrev även till min syster igår och hörde hur länge till dem skulle ha spjälsängen till sin dotter som hon lånade av mina föräldrar förrut då det var tänkt jag skulle tagit över den till buster sen , hon hade dock lyckats ta sönder den så blev lite ledsen faktikst men världen rasar inte samman och mamzi erbjöd sig att köpa en ny till oss vilket är underbart snällt . Vi har fått så mycket redan känns det som faktikst , även om det bara är små saker så är det sånt vi behöver :) Nu ska jag kolla runder på lite bloggar och sen kanske få något i magen , vi hörs antagligen inte mer idag så imorgon sötnowsar .


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej tydligen rasade världen inte sönder eftersom du får en ny.

sen va det inte meningen att den skulle gå sönder. men är van att ta skit så varför inte.

2009-11-02 @ 09:52:10
Postat av: Moster

Hej Ida,åhhh en liten prins ska du få.Jag blev jätte glad när jag fick höra det.L.Jaaa skötbordet bara står,Men har ni plats??hämta när ni vill..Samlar bara onödiga saker på det..Har sänghimmel,babysitterBLÅ hehe som ni kan behöva*S...Lite kläder ska jag gå igenom..man vill ju inte ge bort urtvättade saker,,Har en sängmobil.jag ska kolla vad jag har mer,Å de ni inte vill ha kan jag ta tbx ju.Jadu Edwin blir ett jisses..Åsså kommer en sötis till prins till snart..Äntligen litta grabbar i vår släkt...kramis

2009-11-02 @ 16:22:30
URL: http://bobsismillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0