föreläsning


Jag vaknade hemma hos min älskling imorse flera gånger för han kom hela tiden in för kolla om jag var vaken & givetvis vaknar man av sånt men det förstod inte han verka det som ;p Mådde illa extremt mycket imorse så blev bara kvarliggande i sängen någon timme sen var jag tvungen att gå upp för skulle och köpa klänning till filippa som hon kan ha på sitt kalas i helgen , blev en jätte söt rosa med massa volanger på som hon tycker om :) Vi avslutade vårt handlande på macdonalds där min älskling beställde en lilla menyn till mig , åt bara några pommes sen blev det mest drickande mådde alldes för kasst .. Började städa mitt rum nästan direkt när jag kommit hem sen för att vincent skulle ha kalas och därefter lite data sen ett härligt och behövligt bad . Det känns lite bättre nu vilket är otroligt skönt då jag ska på föreläsning på marina plaza nu ikväll och gud vad jag ser fram emot det vill inte missa det alls & när det är färdig så hämtar fredrik mig sen ska vi hem till honom och bara ha mys kväll ! Jag har verkligen världens bästa pojkvänn , den som säger emot det vet inte vad den pratar om kan jag lova ;) Såg precis på mobilen att emelie ifrån klassen hade ringt så får väll höra av mig ock se vad hon hade på hjärtat ock därefter börja fixa till mig lite så jag inte skrämmer någon där ute :p Förresten min och fredriks prins har inte sprattlat där inne ifag försen imorse känns helt knas , hoppas han piggnar till snart haha! Vi höres , kram :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0