:)

Godkväll bitches (:
Jag har verkligen inte orkat skriva förrut idag men ändå kunnat göra en massa annat på datan , undra varför !? Jo för att hur mkt jag än skriver så är ni så fruktansvärt kassa på att kommentera , men ändå är ni ett antal läsare .. Bättra er så blir jag oxå mkt bättre på att upptadera ock kan skriva mera , jag väntar även på att få min design fixad av underbart snälla cassandra och då blir det oxå mkt roligare .. Snart har jag varit gravid i sex månader och den dagen tänker jag faktikst skriva alla tankar runt min graviditet och hur tiden har varit , kan väll vara intressant kanske ?! :D Jag och min älskling ska och kolla på en barnvagn imrn , en emmaljunga som är marinblå . Annars har det inte hänt så mkt idag har varit barnvakt åt min lillebror eftersom mamma jobbar och pappa o ella är i lägengheten ock kikzan hos sin lilla kärlek , men vi har haft de mysigt här hemma :) Vi cyklade ner förrut och köpte en goodispåse och även grilladkyckling som vi precis har ätit , sen ikväll eller snart ska jag försöka mig på att laga ris ock vårrullar med currysås men får se hur det blir med den saken .. Matlagning är inte idas starka sida ;s .. Men vi höres senare eller imrn , har ingen skriv lust nu faktikst :) xoxo

Kommentarer
Postat av: emma fritz

hej du det me matlaggning får du snart vänja dig me å det blir lättare när du å fredde bor tillsammanas å det e mysigare hoppas allt e bra me dig å kids kram emma

2009-11-24 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0