:(

Godmorgon alla olika människor (:
Jag vaknade imorse när fredrik skulle köra till jobbet då han var försenad vilket märktes tydligt , min lilla älskling borde ha lite bättre morgon humör tycker jag .. Han mådde dåligt igår så pappa var uppe i lägenheten själv , stackars dem båda kämpar ut på sena kvällar . Vi lagade potatis ock kokte falukorv här hemma igår med persiljesås ock det blev riktigt gott , trodde inte det om korven men ack så fel jag hade . Natten har varit sådär vaknat flera gånger ock imorse mådde jag skit , så har kräkts igen "/ Annars har morgonen varit lugn förrutom jag mår illa men sånt får mna väll ta , bara att inte glömma äta nu för näringen är viktig .. Vi hörs senare idag , kram .

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tack <3 alltid kul när man får se vilka som läser ens blogg..

önskar er all lycka till med er lilla prins? i magen :) får man fråga varför du fick bli inlagd? kram

2009-11-19 @ 12:42:02
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll.Ja det var en god frukost för min del.Ha en skön kväll.

2009-11-19 @ 16:50:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0