Höstmånad

Godmorgon :)
Vaknade imorse till ännu en höstmånad som vi har framför oss och även den sista för sen blir det vinter , det blir den sista månaden vi bor kvar i ekeby sen blir det att hela familjen ska in till helsingborg och bosätta sig där .. Dem har fått sålt huset nu och får bo i lägenhet tills dem hittar ett hus dem vill ha inne i staden , dock kommer jag bara hinna bo med dem i lägenheten eftersom jag flyttar med min älskling till klippan efter två månader :) Jag var på ultraljud i fredags för att kolla så min & fredriks prins mådde bra vilket han gjorde och det lät nästan som det var en liten tjockiiz , tyvärr så gömde han sig hela tiden och vi fick inga kort med oss hem fast vi fick iaf veta det viktigaste . Halva tiden av min graviditet har gått nu och det känns helt fantastiskt vad tiden har sprungit ivägg men det är bara skönt , vi har även fått veta när han är beräknad till och nu bara längtar jag super mkt . Nu har jag faktikst druckit upp mitt te och ska börja plugga eftersom jag har en stor uppgift som ska lämnas in imorgon , vi hörs kanske senare . Kramar från mig och till dem som står mig nära även ifrån prinsen i min mage (; 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, måste bara skriva av mej liite, är så glad över att ni ska ha en liten bebis, =) Man blir ju "moster" då o felicia får sin första lilla kusin =) Saknar dej, måste ses snart....bamsekram till er, ps, klappa dej lite om magen från moster =)

2009-11-01 @ 20:10:08
URL: http://flisansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0