:D

Hallo (:
Det blev som ni märkte ingen alls upptadering igår för min älskling skulle hämta sin lilla sessa i söderköping och jag följde med så var hemma på kvällen och jag mådde så fruktansvärt dåligt igår att det bara inte gick sätta sig framför datan då "/ Men ni överlevde utan det inlägget antar jag eftersom det inte är försen nu jag börjat bli aktiv , känns faktikst riktigt skönt att vara det :) Resan gick utmärkt ock när vi var på vägg hem så började det snöa vilket var underbart mysigt men lite tidigt , trodde först bara dte var där uppe men även när vi kom till helsingborg snöade de ! Dock ingen snö imorse när jag vaknade :( Min skirvar lust just nu är lite sådär allstå jag mår dåligt känner mig extremt hängig och sånt därför blir det bara ett kort inlägg , men vet vet kanske slängar ivägg ett senare ?! Nu ska jag spela lite sen blir det bada när mamzi & papzi kommer hem ock sen fixa mig ock ja, ett inlägg :D kram på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0