äppelkaka

Hallo sweeties .
Jag vaknade imorse vid åtta tiden av att min älskling la vaken , tänk att man kan vakna av något sånt ;s Det är rätt störigt egentligen faktiskt , jag ville sussa länge men icke eftersom jag mådde illa ock behövde kräka direkt .. Har mått illa hela dagen ock kräkts en del men försöker ändå äta men de är så hemskt när man vet de kommer upp igen efter ett tag , någon som är eller varit i samma sits ock kanske har tips !? Jag har iaf bakat en äppelkaka med lillebror eftersom jag har lovat honom det hela helgen känns det som , gud vad han var duktig på att vispa och sånt , min underbara bror <3 Håller på att plocka undan lite i köket nu sen får jag se om jag orkar stora rummet också ock kanske dra över med dammsugaren , hade ju varit bra men ska skala potatisar till mamma (oups skalaren är i diskmaskinen) får se hur det löses.. Min prins där inne har rört sig lite idag och det ser rätt roligt ut ibland på magen så ser det ut som jag andes med halva magen och det är där han rör sig som man ser, ååh gud vad jag längtar ... ÅNGEST har jag över min social omsorg tenta , måste få ork att bli klar med den absolut senast innan tisdag :S Nu måste jag fortsätta så jag blir klar innan mamzi slutar jobba, ha en underbar söndag.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

okej va kul..är det komvux då eller? jag letar jobb för tillfället... så himla drygt. men sen har jag även sökt in till omvårdnadsutb som börjar i januari och hoppas verkligen att jag kommer in :) lär nog få besked i mitten på december.. behöver verkligen ngt som sysselsätter mig nu.. börjar bli drygt att gå och vänta på att ngt jobb ska dyka upp :/

tror också det blir runt första advent som sakerna får komma upp :) va mysigt, hoppas ni trivs bra tillsammans när ni flyttat (lr har ni bott tillsammans innan kanske?) :P kramkram

2009-11-22 @ 18:06:05
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: emma f

hej bara en fråga hur i helsike kan man skala i en diskamaskin snälla hjälp me svara hatar å skala me en skalare så vill gäran ha svar ida kram på dig

2009-11-24 @ 09:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0